Thursday 19 September 2024

رب دا قرآن سوہنے نبی دی تعلیم

 پنجابی عارفانہ کلام


رب دا قرآن سوہنے نبیﷺ دی تعلیم

ایہہ جے میرے دوستو صراطِ مستقیم


ایہہ رکھنا ایمان کہ قرآن سچا اے

گھلن والا اللہ رحمان سچا اے

لیایا جرائیل فرمان سچا اے

آیا جندھے اتے اوہ جے نبی کریم

ایہہ جے میرے دوستو صراطِ مستقیم


قرآن سچا دوستو پکارا حق دا

گھلیا اے رب نے بلارا حق دا

سن لوو کن لا کے نعرا حق دا

اوہ تر جئے گا جنہے جنہے کر لئی تعظیم

ایہہ جے میرے دوستو صراطِ مسقیم


جیہڑا کم رب دا قرآن دسدا

ساریاں نو  مالک جہاں دسدا

نبیﷺ کریم مہربان دسدا

جنہاں جنہاں من لیا بن گئے عظیم

ایہہ جے میرے دوستو صراطِ مستقیم


نبیﷺ دی اطاعت جے اطاعت رب دی

نبیﷺ نے جو دسی اے اوہ بات رب دی

وحی کیتی نبیﷺ اتے ذات رب دی

من لوو جنہاں رہنا جنتیں مقیم

ایہہ جے میرے دوستو صراطِ مسقیم


عبدالشکور عزیز

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.